Friday, April 17, 2020

Babe

Babe.
Babe tau.
Bukan bae
Bukan juga bi

Hahahahha

tetiba terus kakyang teringat insident di kem kepuakan. Ada org teringin di panggi bi gara-gara dengar couple hiking panggil pasangannya bi.

sebenarnya ada gosip pasal couple tersebut yg jd tanda tanya kami. tp biarlah rahsia. biarlah itu urusan dia dgn tuhan. jika benar itu 'bi' nya. alhamdulillah. jika tidak, jgnlah contohinya.

ok. back to cerita asal pasal 'babe' ni.

alkisahnya kwn kolej kakyang ni. tetiba sejak beberapa bulan yg lalu jd rapat dgn kakyang bila bff dia buat hal. block dia di WA, block di fb. call pun tidak, mesej pun tak berbalas.

kwn kakyang pun turn to me utk meluahkan perasaan pasal bff dia. Bff dia tu juga kwn kolej kakyang. so mmg kakyang kenal sangatlah dgn perangainya mcm mn. once upon a time dulu, bff dia juga pernah jd kwn rapat kakyang. sampailah ada kes terjadi, dan kakyang decide jarakkan diri dgn dia.

back to cerita kwn kakyang ni,  sejak tu, hari2 lah dia mesej kakyang pula di WA. mula2 ok juga nak layan. tp lama2 penat pula rasanya. sbb ceritanya sama jer..

cerita pasal 'babe'nya tu dari celik mata sampai tutup mata.

kakyang pun tak phm apa makna sebenar babe ni. bff? bf? or special? kakyang layankan je lah.

babe aku kejung hari ni!
babe aku tak tunggu aku balik!
babe aku bawak bekal utk aku!
babe aku jeles nampak aku flirting dgn sado!
and so on.. semua cerita yg sama.

adudududu..

dia tengah excited ada babe eh?

eh! ko jeles ke kakyang sbb ko takde babe?

oh.. pleassseeeee..
hahahahahahah






No comments: