Thursday, May 2, 2019

Songel

kakyang x faham la org yg suka bersungut ni
kalau yg dia bersungut tu dia x buat
kakyang faham juga
ni apa yg dia sungutkan tu dia buat

ni dah umpama
gajah dpn mata x nampak
kuman di seberang lautan nampak pula

haritu dia sungutkan..
eh aku x boleh la tnegok org sikit2 ckp itu x boleh ini tak boleh
tp masa kejadian dia boleh pulak

hari ni dia sungutkan..
kita patut ambik gambar dari angle itu angle ini
kenapa xde gambar2 aku mcm tu mcm ni

eh eh eh
awak ni...
bersyukurlah ada juga gambar tau
bersyukurlah ada juga org yg sudi ambik gambar kau tau
dari aku ni?
asyik ambik gambar org jer
gambar aku sendiri mana?
takde sapa pun yg ambik tau
dah la aku ni tak reti nak selfie

haiiiii
kalau lah kakyang boleh ckp mcm ni dpn2 muka dia
mesti satu kelegaan yg melampau kan
hahahahahaha

No comments: